poniedziałek, 1 września 2014

Mały haul zakupowy.

Hello! Cieszycie się, że już koniec wakacji? Haha, pytanie retoryczne. Chyba każdy z nas nie jest zadowolony, że te 2 miesiące tak szybko zleciały. No ale nic na to nie poradzimy, niestety. Jutro już wracamy do rzeczywistości, czyli książek i nauki. Ale zobaczycie, że nawet nie zdążycie się obejrzeć, a już będzie 26 czerwca! ;) A tak w ogóle to jak minął wam dzisiejszy dzień? Mój bardzo pozytywnie. Zaraz po rozpoczęciu roku wyskoczyłam z Madzią na miasto po kilka zeszytów i brakujących książek. Jednak nie obeszło by się bez większych zakupów. :D Kupiłam kilka drobiazgów, a w tym prześliczny sweterek z króliczkiem!  

 Sweterek - 20 zł, Trampki - 30 zł 
Garnier Płyn Micelarny - 14 zł, Jantar Mgiełka do włosów - 7 zł, Dor Lakier do paznokci - 3 zł, Dor NEON - 3.50 zł


4 komentarze:

  1. Ja nie mam nic przeciwko szkole jednak nauka mnie przeraża :)
    Świetne zakupy a ten sweterek i lakier to już w ogóle genialne ;)
    Pozdrawiam
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest z Pepco? Mam taki sam tylko, ze z włochatą sową ; )

    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER BLOG !!! PROSZE POKLIKAJ W LINKI POD ZDJĘCIAMI, I JAK JUŻ TO ZROBISZ TO NaPISZ KOMENTARZ A JA ZAOBSERWUJE TWOJEGO BLOGA !!! TYLKO NIE OSZUKUJ !!

    HTTP://VICIRAGE.BLOGSPOT.COM/

    OdpowiedzUsuń
  4. a mogłabym Cię prosić abyś weszła tutaj: http://paaula-fotografia.blogspot.com/2015/01/fashion-zimowy-przeglad-sheinside.html kliknęła w jeden obrazek i założyła konto na stronie, która Ci się wyświetli? :) mogę Ci w zamian pokomentować posty lub zaobserwować tylko mi napisz co wolisz ♡

    OdpowiedzUsuń