środa, 6 sierpnia 2014

Udany dzień!

Heeeiii! ♥ Dzisiejszy dzień zleciał mi bardzo szybko i miło. Z racji tego, że wakacje dobiegają końca, a pogoda jest całkiem ciekawa, to wybrałyśmy się na spacer. WybrałyśMY - czyli ja i moja siostra. Wzięłyśmy naszego psa i poszłyśmy się przejść. Narobiłyśmy pełno zdjęć na bloga Madzii, więc bardzo szybko zleciał nam czas.
Niestety od pewnego czasu mój telefon odmawia mi posłuszeństwa... Mam go rok, a już jest totalnie zmasakrowany :/. Mam nadzieję, że jeszcze troszkę da radę przetrwać. Za kilka miesięcy mam w planach kupienie nowego, więc ten tylko się nada do wyrzucenia.





6 komentarzy:

  1. jesteś bardzo ładna i słodki piesek ! :*

    zapraszam do mnie może spodoba Ci się post, o nowej sukience i skomentujesz, mambycmilaczyszczera.blogspot.com :) bedzie mi bardzoo milo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie tam koniec wakacji, dopiero połowa! ;D
    Po za tym, dzięki za reklamę siostra! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Daj znać jak kupisz nowy telefon :D

    Zaczynam obserwować i zapraszam do siebie:
    hyacinthxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutki pies :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jakiego masz słodkiego psa :3
    www.angiestaron.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń