wtorek, 1 lipca 2014

Witam ponownie!

Cześć! :)

Pewnie już mnie doskonale znacie z mojego starego bloga, Rebellious Girl. Postanowiłam zacząć od nowa. Sama nie wiem dlaczego podjęłam taką, a nie inną decyzję. Uznałam, że nowy początek może być o wiele lepszy, niż tamten i właśnie dlatego witam was ponownie, ale tym razem już na nowym blogu ;). Mam nadzieję, że spodoba wam się nowa odsłona mnie, jak i nowy blog, na którym będę przedstawiała mój codzienny styl życia. 








SERDECZNIE ZAPRASZAM! 

4 komentarze:

  1. powodzenia w ponownym starcie na blogu :)

    zapraszam:
    arrangeperfectlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiki w spódniczce- zapomniany widok (:

    No powodzenia xd

    Reklama musi być, a jak XD
    su-sorra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny strój. :)

    Zapraszam serdecznie. Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś znak :)
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia. Powodzenia w ponownym starcie blogu. Życzę powodzenia :)
    Zapraszam do mnie- http://welcome--in--my--life1234.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń