piątek, 25 lipca 2014

UŚMIECHNIJ SIĘ!

Heeeiiii! ♥ Lipiec powoli dobiega końca i tak na prawdę już prawie połowa wakacji za nami. Dzisiaj dość krótki post...Właśnie moja siostra wróciła do domu po miesięcznym pobycie nad morzem. Tak na prawdę to nie była tam dla rozrywki tylko na praktykach ze szkoły. Nawet się ucieszyłam, gdy ją zobaczyłam pomimo tego, że się często kłócimy, ale to chyba jak każde normalne rodzeństwo :D. Wybrałyśmy się pod wieczór do Kauflandu po jakieś słodycze i inne takie pierdoły. Po drodze zobaczyłam na murze napis, który był zwykły i nic nadzwyczajnego w nim nie było, jednak przyciągnął moją uwagę. Może Wam się to wydać dziwne, ale gdy go zobaczyłam to od razu pojawił mi się uśmiech na twarzy! :)



Przy okazji przygotowałam dla Was dzisiejszy outfit. :)


bluzka - no name, spodnie - Centrum chińskie, buty - no name

13 komentarzy:

  1. No to uśmiech :). Bardzo fajna stylizacja, pasuje Ci, z resztą ładnemu we wszystkim ładnie ;).

    Wzajemna obs?

    www.whitechocolateflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna bluzka ;)

    wspolna obs? zacznij i daj znac u mnie to sie zrewanzuje <3 http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw! :)) Twoje spodnie są świetne ;)

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajny zestaw. ;) i ten napis na murze jest świetny, sama bardzo takie lubię, zwłaszcza jak mają treść, która w danym momencie jest mi bardzo potrzebna. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw ;-) obserwuje.

    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz, rzeczywiście ten napis wywołuje uśmiech na twarzy :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fabulous look<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit. Pasuje Ci :)
    Zapraszam do mnie http://nada--blog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis I fajne spodnie. zapraszam do mnie
    zakochanawtresci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjecia :)
    Podoba mi sie tu u Ciebie :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachecam tez do obserwowania :)
    www.free-to-be-myself-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :)
    Ciekawy blog - dodaję do obserwowanych.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do siebie:
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń