niedziela, 13 lipca 2014

2 dni nad jeziorem!

Cześć! Jak Wam minął weekend? ;) Tak szczerze powiedziawszy nie nawidzę niedzieli, bo zazwyczaj są one nudne i nie ma co robić. A gdy nie ma wakacji i trzeba iść do szkoły to już w ogóle niedziela to dla mnie tragedia, bo ta świadomość, że na następny dzień trzeba iść do szkoły mnie dobija. Ale na szczęście teraz są wakacje i nie mam poczucia czasu, bo każdy dzień wygląda dla mnie tak samo i nie wiem czy to środa, piątek czy poniedziałek. ;o
A wracając do tematu dzisiejszego wpisu to chyba już sami się domyślacie po tytule jak spędziłam czas w ten weekend. Dobra, a teraz trochę więcej na ten temat, bo sam tytuł Wam nie wystarczy, co nie? :) no więc w ten weekend wybrałam się z tatą nad jezioro. W sumie to spędziliśmy pod namiotem tylko jedną noc, ale i tak było bardzo fajnie. Noce są teraz bardzo ciepłe, więc można siedzieć całą noc i wpatrywać się w to piękne niebo zapełnione gwiazdami.. ♥





 A popatrzcie na kogo natrafiłam w nocy, w wodzie! ;o

18 komentarzy:

  1. Ten wodny kolega oznacza, że masz tam czystą wodę :) :) ach wskoczyłabym do jakiegoś jeziorka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :) Zdjęcia również śliczne. Powodzenia w dalszym prowadzeniu go! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :) jaki masz aparat? jestem w trakcie oglądania różnych, i nie wiem na jaki się zdecydować :D

    zapraszam również do mnie: http://martha-hobby-rysunki-muzyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mi weekend minął dosyć nuudno, uwielbiam przesiadywać nad jeziorem! kocham ten klimat i zapach jeziora. ;)

    nowaytobesad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też planuję wypad nad jezioro, śliczne zdjęcia :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Zapraszam do mnie
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia <3
    ja też nie znoszę niedzieli ;__;
    ciekawy blog :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia!
    super blog! dodajemy do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszamy także do nas ;)

    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Kocham przebywanie nad jeziorem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :)
    +obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdj! :)
    pozdrawiam :)
    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje :)
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia :) Musiało być fajnie :)
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    mikaela-nowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia i fajny blog :)!
    wiccula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne jeziorko , zwierzątko również ;*
    mint-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam w planach wybrac sie rowniez nad jeziorko! Uwielbiam takie wypady <3

    Moze jestes zainteresowana uczciwa obserwacja za obserwacje? Daj znac u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pewnie spędziłaś dobrze czas :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń